Wij zijn beschikbaar

ma - vr: 9:00 - 17:30

088 - 0910101

Ontvang vrijblijvend tot 4 prijsopgaves van callcenters

100% vrijblijvend | Gericht op ZZP & MKB

Oscar, rijschool

Binnen 24 uur reactie

100% vrijblijvend | Al 964 x aangevraagd

We gaan zorgvuldig met de gegevens om. Bij verzenden ga je akkoord met het privacy statement

Gespecialiseerd in ZZP en MKB

 Zorgvuldig uitgekozen partners

  Vergelijk snel en eenvoudig

  Vind de callcenter die bij jou past

"Klantenservice werdt er goed geregeld, professioneel en goed ingelezen over mijn bedrijf. "

Waarom een callcenter inhuren?

Een callcenter kan je op twee manieren inzetten; het bellen naar of gebeld worden door consumenten of partners. Gebruik bijvoorbeeld een callcenter voor telemarketing. Dit houdt in dat je een callcenter inzet om je goederen of diensten telefonisch te verkopen aan potentieel consumenten. Of gebruik een callcenter als telefonische helpdesk die alle vragen over je bedrijf, dienst of product voor jou beantwoordt.

Wat zijn de voor- en nadelen van een callcenter?

Voordelen

Bespaar kostbare tijd door de telefonische taak uit handen te geven, zo bied je als bedrijf een goede service terwijl jij je kan focussen op andere taken.


Nadelen

Er zijn vragen waar de medewerker van het callcenter mogelijk geen antwoord op heeft of geen kennis over heeft. Neem voldoende tijd om de callcenter medewerkers in te werken en een script te schrijven met mogelijke vragen en antwoorden.

Privacy statement | Cookies   © 2012-2019 BizBundel